امروز:10 فروردین 1403

فردا در نیویورک از جدید ترین پرچمداران سامسونگ رونمایی خواهد شد

امروزه دنیا رو به پیشرفت است و کمپانی های سازنده قطعات برای  ارائه خدمات با هم رقابت دارند برای  جلب توجه مشتری و همچنین بازار کار خوب در جدید ترین خبر های رسیده شرکت سامسونگ از پرچمداران خود در پنجشنبه 22 مرداد رونمایی خواهد کرد در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

 

روز پنجشنبه 22 مرداد ماه، شرکت سامسونگ الکترونیکس طی مراسمی رسمی، از جدیدترین محصولات خود در بخش موبایل رونمایی می‌کند. در این مراسم که ساعت 19:30 به وقت محلی ایران، در شهر نیویورک برگزار می‌شود، پرچمدار جدید این شرکت معرفی خواهد شد.

شرکت سامسونگ، به سبب استقبال گسترده طرفداران محصولات خود در ایران، امکان تماشای زنده این مراسم را کهGALXAY Unpacked 2015 نامیده می‌شود، برای مخاطبان ایرانی خود نیز فراهم کرده است. علاقه‌مندان به تماشای این مراسم، می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.samsung.com/iran  این مراسم را به طور زنده تماشا کنند.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه رسمی اینستاگرام شرکت سامسونگ، www.instagram.com/samsungmobileir در مسابقه‌ای که برای حدس زدن محصولاتی که در این مراسم رونمایی خواهند شد، شرکت کرده و از طرف این شرکت جایزه بگیرند.

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری