امروز:10 فروردین 1403

نکسوس ال جی و هواوی با حسگر اثر انگشت و بلندگوهای دوتایی عرضه می شوند

شرکت گوگل می خواهد نکسوس 2015 خود را به بازار عرضه کند . سال 2014 برای گوگل و نکسوس سال خوبی نبود در این سال نکسوس 6 اینچی گوگل به بازار عرضه شد . افراد کمی یک موبایل 6 اینچی را می پسندند و گوگل متوجه استقبال محدود کاربران شد و قرار است امسال از سیاستی شبیه سامسونگ بهره ببرد و یک فبلت و یک موبایل عرضه کند . با آریامونز همراه باشید تا جزئیات بیشتری را از نکسوس 2015 این شرکت بدانیم .

گوگل می خواهد در سال 2015 با همکاری دو شرکت ال جی و هواوی دو موبایل هم اندازه به بازار عرضه کند . نکسوس تولید ال جی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با ابعاد 146.9×72.9×8 تا 9.8 میلی متر می باشد . لبه های گوشی باریک و در وسط با ضخامت بیشتری رو به رو هستیم . این گوشی با بدنه پلاستیکی و فریم فلزی عرضه خواهد شد و هنوز مشخصات کامل تری از آن در دسترس نمی باشد .

1

فبلت گوگل را شرکت هواوی تولید خواهد کرد . این فبلت با نمایشگر 5.7 اینچی دارای ابعاد 159.4×78.3×6.6 تا 8.5 میلی متر می باشد . فبلت نکسوس هواوی تمام فلزی است و به سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه و بلندگوهای استریو دوتایی در جلوی دستگاه تعبیه شده است . علاوه بر آن از پورت USB Type-C نیز استفاده می کند و به احتمال زیاد در کنفرانس Google I/O امسال همراه با اندروید M عرضه خواهد شد .

این اطلاعات را یک منبع موثق ، onleaks@ منتشر کرده است . تصاویر بیشتری را از نکسوس های گوگل ببینید …

2 3 4 5 6 7

نظر شما در این باره چیست ؟ آیا هواوی و ال جی نکسوس های خوبی به بازار عرضه خواهند کرد ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم