امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون وان ام 9 اچ تی سی با پردازنده مدیاتک رونمایی می شود

شرکت تایوانی اچ تی سی می خواهد اسمارت فون وان ام 9 را با پردازنده مدیاتک تولید کند . خبری از وب سایت ePrice منتشر شده است که ادعا می کند اچ تی سی پرچمدار جدید خود را با نام وان ام 9 با پردازنده مدیاتک به زودی عرضه خواهد کرد . این مشخصات دقیقا مانند نسخه ی اصلی است اما پردازنده تغییر کرده است . با آریامونز همراه باشید …

این نسخه از اچ تی سی مانند نسخه ی اصلی دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسل می باشد . دوربین پشتی 20 مگاپیکسلی است و دارای رم 3 گیگابایتی ، حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد و به بلندگوهای استریو و سنسور اثر انگشت مجهز شده است .

پرچم دار کنونی اچ تی سی از پردازنده اسنپ دراگون 810 استفاده می کند اما نسخه جدید با نام وان ام 9 از پردازنده Helio X10 مدیاتک هشت هسته ای با فرکانس 2.2 گیگاهرتز یا پردازنده Helio X20 مدیاتک ده هسته ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و دو هسته A72 استفاده می کند .

امسال مدل های متنوعی از وان ام 9 عرضه می شود همانند سال گذشته که مدل های مختلف وان ام 8 معرفی شد . اصلا دور از انتظار نیست که اچ تی سی نسخه دیگر از وان ام 9 را با پردازنده مدیاتک رونمایی کند .

وان ام 9 پلاس از وان ام 9 بزرگتر است و دارای پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio X10 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و صفحه نمایش 5.2 اینچی QHD می باشد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم