امروز:10 فروردین 1403

گلکسی اس 6 اج پلاس با قیمت 800 دلار در فروشگاه های آنلاین قابل خرید است

شرکت کره ای سامسونگ دیروز از سری جدید گلکسی نوت و گلکسی S خود با نام نوت 5 و اس 6 اج پلاس پرده برداشت . در این رونمایی مشخصات فنی و طراحی این دو فبلت معرفی شد و احتمالا به زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد .

گلکسی اس 6 اج پلاس دو لبه انحنا دارد و مانند گلکسی نوت 5  دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی سوپر آمولد می باشد که توسط اپراتور اپرینت ، تی موبایل ، AT&T و ورایزون در رنگ های سفید ، طلایی ، سیاه و نقره ای تیتانیوم به بازار آمریکا وارد خواهد شد .

قیمت پایه گلکسی اس 6 اج پلاس با قرارداد 2 ساله اپراتورها 300 دلار می باشد که قیمت نسخه آنلاک آن 800 دلار خواهد بود . می توانید گلکسی اس 6 اج پلاس را از وب سایت های فروش آنلاین از جمله آمازون ، بست بای و فروشگاه های وال مارت خریداری کنید .

پیش فروش این گوشی در اروپا از 30 مردادماه با قیمت 900 دلار شروع می شود و با قیمت های مختلف به سایر بازارهای جهانی عرضه خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم