امروز:31 فروردین 1403

گوشی ردمی نوت 2 شیائومی در طی 12 ساعت به فروش 800 هزار دستگاه رسید

شرکت چینی شیائومی یکی از تولیدکنندگان بزرگ دنیا می باشد که رکورد بالایی را در فروش گوشی های هوشمند به ثبت رسانده است . این شرکت چینی در طی 12 ساعت توانسته تعداد 800 هزار گوشی ردمی نوت 2 را به فروش برساند . با آریامونز همراه باشید …

ردمی نوت 2 جدیدترین اسمارت فون از خانواده ردمی است که توسط شرکت شیائومی چند روز قبل معرفی شد . این گوشی در طی 12 ساعت توانست 800 هزار دستگاه را به فروش برساند و رکورد خوبی را از آن خود کرده است .

اسمارت فون ردمی نوت 2 دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد . در نسخه 16 گیگابایتی این گوشی از پردازنده هشت هسته ای هلیو X10 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز استفاده شده است و نسخه 32 گیگابایتی پردازنده مشابه با فرکانس 2.2 گیگاهرتز دارد .

این گوشی از پردازنده گرافیکی  PowerVR G6200 استفاده می کند . رم ردمی نوت 2 دو گیگابایت می باشد و امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود  دارد . دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 5 مگاپیکسلی است .

سیستم عامل ردمی نوت 2 اندروید آبنبات چوبی با رابط کاربری MIUI7 می باشد و به یک باتری 3060 میلی آمپری مجهز شده است .

نسخه جدید ردمی نوت 2 پردازنده اسنپ دراگون 615 و رابط کاربری MIUI7 دارد و در تاریخ 19 آگوست عرضه خواهد شد . این گوشی در هند به فروش نمی رسد ، به دلیل قانون وضع شده گوشی های با پردازنده اسنپ دراگون در هند فروش بیشتری دارد . سال گذشته با شکایت اریکسون از شیائومی ، هند استفاده از پردازنده اسنپ دراگون را برای شیائومی محدود کرد .

شیائومی درهند به دلیل استفاده از پردازنده مدیاتک فروش بالایی از ردمی نوت 2 نداشته است و احتمالا نسخه جدید این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون عرضه خواهد شد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم