امروز:31 فروردین 1403

سامسونگ در مراسم IFA 2015 ساعت هوشمند Gear S2 را معرفی می کند

شرکت سامسونگ هفته گذشته فبلت گلکسی نوت 5 را همراه با گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی کرد . اما به  احتمال زیاد سامسونگ در مراسم IFA 2015 برلین که در 12 شهریور ماه برگزار می شود نیز حضور خواهد داشت و در این نمایشگاه ساعت هوشمند دایره ای خود را با نام Gear S2 معرفی می کند .

سامسونگ هفته ی پیش سنت شکنی کرد و پرچمداران جدید خود را با نام گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس پیش از موعد معرفی کرد . البته این به معنی این نیست که سامسونگ در نمایشگاه برلین حاضر نمی شود بلکه در این کنفرانس ساعت هوشمند دایره ای خود را معرفی خواهد کرد .

علاوه بر ساعت هوشمند سامسونگ که سیستم عامل تایزن دارد در این نمایشگاه تبلت جدیدی نیز معرفی خواهد شد . ساعت هوشمند گیر اس 2 اولین ساعت هوشمند این شرکت است که فرم مستعطیلی ندارد و با ویژگی جدیدی چون حاشیه ی چرخان معرفی می شود که با توجه به آسان شدن کار با ساعت طراحی شده است . تصاویری که از این ساعت هوشمند منتشر شده ، نشان می دهد ساختار باریک و فریم آلومینیومی دارد و بندهای آن از جنس سیلیکون می باشد . در مراسم برلین رنگ های متنوع بندهای ساعت هوشمند معرفی خواهد شد .

نظر شما در این باره چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم