امروز:30 فروردین 1403

گوشی Mate 7S هواوی در مراسم IFA 2015 معرفی خواهد شد

اسمارت فونی با نام میت اس موفق به دریافت گواهی GCF شد که انتظار می رود از هواوی باشد که چند روز پیش تصاویری از آن با نام میت 7 اس منتشر شد . این اسمارت فون در مراسم هواوی در آیفا 2015 در تاریخ 11 شهریورماه معرفی خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

شرکت چینی هواوی برای اسمارت فون میت 7 اس تیزرهای تبلیغاتی با شعار The Power of Touch یا قدرت لمس منتشر کرده است . هواوی در این گوشی از تکنولوژی فورس تاچ استفاده می کند و این خبر را ایوان بلس در صفحه توئیتر خود منتشر کرده بود .

بر طبق اخبار منتشر شده این گوشی که در بنچمارک انتوتو نیز دیده می شود دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080*1920 پیکسل می باشد و از چیپست Kirin 935 هشت هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mail-T628 استفاده می کند .

این گوشی دارای رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی می باشد و دوربین پشتی که با سنسوری در پشت گوشی قرار دارد 20 مگاپیکسلی و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 8 مگاپیکسل می باشد .

این گوشی هوشمند هواوی در مراسم IFA2015 برلین معرفی می شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم