امروز:10 فروردین 1403

نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 5 عرضه نخواهد شد

سامسونگ چند روز پیش گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس را معرفی کرد و پس از آن خبری منشر شد که نسخه 128 گیگابایتی نوت 5 به بازار وارد می شود زیرا این فبلت از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند . البته اعلام شد که امکان پیش خرید این فبلت با حافظه 128 گیگابایت در فروشگاه های اینترننتی وجود دارد و اکنون سامسونگ این خبر را تایید نمی کند . با آریامونز همراه باشید …

فبلت گلکسی نوت 5 از کارت  حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند و عرضه نسخه 128 گیگابایتی آن برای کاربران و  علاقه مندان مطلوب است اما سامسونگ در خبری اعلام کرد گلکسی نوت 5 با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه نخواهد شد .

در زمان عرضه نسخه 128 گیگابایتی این فبلت عرضه نشد و ظاهرا در آینده نیز خبری از آن نخواهد بود . پس فروشگاه های آنلاین چه دستگاهی را برای پیش خرید قرار داده بودند ؟

فبلت گلکسی نوت 5 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد و به نظر می رسید نسخه 128 گیگابایتی در راه است . این مساله درباره گلکسی اس 6 اج پلاس نیز وجود دارد .

کارشناسان نمی دانند چرا سامسونگ در گلکسی نوت 5 از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نمی کند و اکنون نسخه 128 گیگابایتی آن نیز عرضه نمی شود . امروز حجم و تعداد اپلیکیشن ها زیاد شده است و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و امکان افزایش حافظه ذخیره سازی گوشی های بالا رده یک مزیت می باشد .

این فبلت فقط در دو نسخه 32 و 64 گیگابایت عرضه شده و حتی نسخه 16 گیگابایتی آن نیز وجود ندارد زیرا سامسونگ می گوید حافظه 16 گیگابایتی برای گوشی بالارده با این مشخصات منحصر به فرد کم می باشد . اولین بار است که سامسونگ در سری گلکسی نوت خود از کارت حافظه داخلی پشتیبانی نمی کند .

احتمالا کاربران و علاقه مندان گلکسی نوت با مشکل و نارضایتی روبه رو خواهند شد . شاید سامسونگ با دیدن نارضایتی کاربران از تصمیم خود دست بردارد و تغییر عقیده دهد . البته سامسونگ پیش از موعد گلکسی نوت 5 را عرضه کرد و شاید زودتر از موعد هم جلوی نارضایتی کاربران را بگیرد . این احتمال وجود دارد که فبلت گلکسی نوت 5 تا قبل از سال 2016 به بازار اروپا عرضه نشود.

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم