امروز:10 فروردین 1403

گوشی جی 4 به دلیل استفاده از روکش چرم بعد از چند ماه ظاهر زشتی پیدا می کند

وقتی شرکت ال جی اسمارت فون جی 4 را  معرفی کرد با گوشی متفاوتی روبه رو شدیم . این شرکت که علاقه زیادی به استفاده از فلز در گوشی هایش دارد به استفاده از چرم روی آورد و روکشی چرمی برای پرچمدار خود انتخاب کرد . این گوشی بسیار خوش دست است و حس خوبی را به شما می دهد که با دست گرفتن هیچ اسمارت فونی تجربه نخواهید کرد . این گوشی با ویژگی ها و قابلیت های خوبی به بازار عرضه شد وحالا دو ماه از عرضه آن گذشته است .

روکش چرم برای این گوشی جالب بود زیرا گرما را به دست منتقل نمی کند و نقطه مثبتی می باشد .  البته به نحوه استفاده از گوشی نیز بستگی دارد و قبول دارید که همیشه همه حواستان به گوشی تان نخواهد بود . ممکن است در مترو یا خیابان گوشی تان به جایی برخورد کند و غیر قابل انکار است . وقتی یک اسمارت فون تمام فلزی را در دست می گیرید بعد از تقریبا دو ماه ضربه هایی به آن وارد می شود که شما را تشویق به استفاده از قاب می کند که البته شرکت های تولید کننده قاب و لوازم جانبی برای این منظور شکل گرفته است . اما جی 4 شرایط خاص تری دارد و حساس تر از سایر بدنه ها می باشد .اگر مواظب سطح تیز این گوشی نباشید خراش هایی روی بدنه چرمی وارد می شود یا حتی کثیفی و آلودگی محیط روی چرم می ماند .

این همان اتفاق ناخوشایندی است که بعد از دو ماه برای کاربران جی 4 اتفاق افتاده است . تصاویر زیر را ببینید …

2 3 4 5 6 7 8

همان طور که مشاهده کردید ممکن است جی 4 شما کثیف یا کنده شود که به دلیل روکش چرمی آن می باشد و بالاخره این اتفاق رخ خواهد داد . نظر شما درباره این موضوع چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم