امروز:31 فروردین 1403

تصویر جدیدی از سونی اکسپریا زد 5 کامپکت منتشر شد

کنفرانس IFA 2015 برلین در تاریخ 11 شهریور ( 2سپتامبر) برگزار خواهد شد و در این کنفرانس سونی نیز دو گوشی اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد5 کامپکت را معرفی خواهد کرد . تصویری از گوشی  اکسپریا زد 5 کامپکت منتشر شده است . با آریامونز همراه باشید …

سونی می خواهد به رویه خود ادامه دهد و در 11 شهریور در مراسم IFA 2015 برلین دو گوشی جدید خود را با نام اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت معرفی می کند . تصویری از پشت گوشی اکسپریا زد 5 کامپکت منتشر شده است که متوجه می شویم طراحی Omni Balance دارد و دارای حسگر اثر انگشت می باشد . در پایین قسمت سمت راست گوشی دکمه های پاور و کنترل صدا قرار دارد .

تصویر اکسپریا زد 5 کامپکت در تصویری دیگر منتشر شده بود و حالا شاهد تصویری دیگر از این گوشی هستیم .

5-1

سونی اکسپریا زد 5 کامپکت دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن اچ دی یا 720*1280 پیکسل با تراکم پیکسلی 312 در هر اینچ می باشد . پردازنده این گوشی اسنپ دراگون 810 هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 430 است .

اکسپریا زد 5 کامپکت دارای رم 3 گیگابایتی و گواهینامه ضد آب IP68 می باشد .

تا کنفرانس برلین فقط دو هفته دیگر زمان باقی است و در این زمان سونی اطلاعات بیشتری را درباره اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت منتشر خواهد کرد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم