امروز:31 فروردین 1403

پیش خرید آیفون های جدید اپل 20 شهریور آغاز خواهد شد

با وعده های قبلی در ماه سپتامبر 2015 منتظر عرضه فناوری و گجت های تازه هستیم و انتظار داریم این محصولات جدید  در کنفراس آیفا 2015 و سپس در مراسم های اپل معرفی شود . با آریامونز همراه باشید …

اکنون با نزدیک شدن به معرفی محصولات جدید شرایط پیش سفارش آیفون های جدید اپل نیز فراهم شده است که براساس اطلاع یک اپراتور فرانسوی کاربران می توانند از تاریخ 20 شهریور برای آیفون های جدید پیش سفارش دهند و عرضه آیفون های جدید کی هفته بعد از سفارش یعنی از تاریخ 27 شهریور ماه آغاز خواهد شد .

شایعات زیادی درباره آیفون های جدید منتشر شده است که ادعا می شود آیفون های جدید با دوربین 12 مگاپیکسلی عرضه می شوند و برخی دیگر از فناوری فورس تاچ صحبت می کنند . به احتمال زیاد رم آیفون های جدید با آپگرید همراه خواهد بود و همانند استانداردهای بازار 2 گیگابایت می باشد . درحال حاضر فقط آیپد ایر 2 شرکت اپل از رم 2 گیگابایتی استفاده می کند که ظاهرا در سال 2015 تغییر خواهد کرد .

اگر یک یا دو مورد از این شایعات درست باشد آیفون های جدید مشکلات فعلی را حل خواهند کرد و شاید بتواند با قابلیت های جدید کاربران اندرویدی را به خود جذب کند همان طور که نمایشگر بزرگ آیفون 6 و آیفون 6 پلاس توانست این کار را انجام دهد .

Apple-iPhone-6-vs-Apple-iPhone-6-Plus-01

اشتراک گذاری

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم