امروز:31 فروردین 1403

نکسوس 5 شرکت ال جی در تاریخ 7 مهرماه عرضه خواهد شد

بر طبق شواهد و اخبار جدید ال جی نکسوس جدید خود با نام نکسوس 5 را در روز 7 مهرماه ( 29 سپتامبر) به بازار عرضه خواهد کرد . ماه سپتامبر ماه پرهیجانی برای عرضه تولیدات جدید خواهد بود که مراسم IFA برلین در این ماه برگزار می شود و سونی و هواوی جدیدترین محصولاتشان را معرفی می کنند و در تاریخ 18 شهریور قرار است اپل از پرچمدار جدید خود در سان فرانسیسکو رونمایی کند . با آریامونز همراه باشید …

براساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده است نکسوس 5 ال جی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 2K می باشد . گوگل نیز بعد از آن در نکسوس 6 از این رزولوشن استفاده کرده و قصد ندارد به نمایشگر های فول اچ دی برگردد .

استفاده از این رزولوشن در صفحه نمایشگر 5.2 اینچی دارای چگالی 565 پیکسل در هر اینچ خواهد بود که بسیار مطلوب است . اعلام شده که ال جی در نکسوس 5 از چیپست اسنپ دراگون 6 هسته اس 808 و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 استفاده می کند . رم این گوشی 3 گیگابایت و دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسلی است و اولین گوشی محسوب می شود که از سیستم عامل اندروید 6 یا همان مارشمالو استفاده خواهد کرد .

تاریخ عرضه نکسوس 5 ال جی روز 7 مهرماه اعلام شده است که انتظار داریم تا اواخر شهریور ماه به طور رسمی توسط شرکت ال جی معرفی شود .

1 2 3 4 5

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم