امروز:9 فروردین 1403

اندروید 6، باتری را بهتر مدیریت خواهد کرد

اندروید 6 به زودی راهی دستگاه های موبایل می شود و اندروید داران بی صبرانه منتظر امتحان این نسخه از اندروید به نام مارشملو هستند. این اندروید که قبلا در 6 بودن آن شک وجود داشت ، گوگل رسما اندروید 6 اعلام کرد و حالا باید منتظر این اندروید بمانیم. یکی از امکانات اندروید 6، مدیریت بهتر باتری می باشد. به نظر اینک اندروید 6 میزان مصرف باتری شما را به عدد خواهد گفت و شما می توانید بهتر آن را مدریت کنید. با آریامونز همراه باشید.

یکی از ویژگی های که اندروید از ان رنج می برد مصرف بیش از حد باتری در پس زمینه ی گوشی است. شما بسیاری از اپ ها را استفاده نمی کنید و در پشت زمینه ی گوشی فعال هستند. در اندروید جدید قابلیتی به نام Doze اضافه شده است. این قابلیت به صورت خودکار برنامه هایی که فعالیت ندارند را به صورت خودکار بسته و این باعث افزایش میزان شارژ دهی گوشی شما خواهد شد.

اما این تنها تغییر اندروید 6 در مصرف باتری نیست. بلکه اندروید 6، به شما اجازه می دهد که گزارش مصرف باتری را با جزئیات بیشتری ببنید. مثلا ببنید که برنامه ی تلگرام چقدر باتری گوشی شما را مصرف می کند و از این طریق می توانید تصمیم بگیرید که این برنامه در پس زمینه فعال بماند یا خیر.

 

امروز لیست گوشی های اندرویدی سامسونگ که به اندروید 6 آپدیت خواهند شد نیز منتشر شد. در صورتی که شما از کاربران سامسونگ هستید می توانید از این مطلب آن را مشاهده کنید.