امروز:9 فروردین 1403

تصاویری از گوشی اندرویدی بلک بری منتشر شد

شرکت بلک بری در سال های اخیر نتوانست در میان کاربران برای خود جایی باز کند اما با تلاش های زیاد در چند ماه اخیر نگاه ها به سوی این برند جلب شده است . با آریامونز همراه باشید …

اکنون شرکت بلک بری در حال توسعه گوشی با کد ونیز می باشد که یک گوشی کشویی است و در زمان بسته بودن گوشی کیبورد فیزیکی پشت نمایشگر مخفی می شود . این شرکت کانادایی می خواهد گوشی جدید خود را با سیستم عامل اندروید لالی پاپ به دست کاربران برساند و تصویر جدید نیز اجرای اندروید را روی این گوشی نشان می دهد .

با توجه به این که کاربران به پلتفرم گوگل علاقه دارند بلک بری از این فرصت استفاده کرده تا بتواند با  استفاده از اندروید در بازار رقابتی گوشی های هوشمند وارد شود .در گوشی های اندرویدی در ابتدا از کیبورد فیزیکی استفاده می شد اما بعد از آن تولید کنندگان این  کیبورد را حذف کردند . البته دقت تایپ کردن با کیبورد های فیزیکی بیشتر است و نمی توان آن را بی استفاده دانست و بیشتر کاربران تجاری به این کیبوردها علاقه دارند .

به همین دلیل کاربران از حضور گوشی هوشمند ونیز بلک بری در میان گوشی های اندرویدی خوشحال شدند . این گوشی هم یک کیبورد فیزیکی در اختیار کاربران قرار می دهد و هم  کیبورد مجازی اندرویدی !

شرکت کانادایی بلک بری می خواهد این گوشی را در ماه نوامبر معرفی کند و بعد از آن به زودی به بازار عرضه خواهد شد .

1 3

4 5 6 7

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم