امروز:10 فروردین 1403

آیپد پرو اپل همراه با آیفون های جدید 18 شهریورماه معرفی می شود

نسل جدید آیفون های اپل روز 9 سپتامبر ( 18 شهریورماه ) معرفی خواهد شد . در این مراسم قرار است آیپد پرو شرکت اپل معرفی شود . با آریامونز همراه باشید …

براساس اخبار منتشر شده ، اپل می خواهد آیپد پرو خود را در مراسم معرفی آیفون های خود رونمایی کند . در این مراسم اپل علاوه بر معرفی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس قصد دارد اپل تی وی ، سیستم عامل جدید iOS و Mac OS X و آیپد پرو را معرفی کند .

آیپد پرو در مراسم 18 شهریور معرفی خواهد شد و پس از آن در ماه نوامبر یا آبان ماه به بازار عرضه خواهد شد . آیپد پرو از فناوری فورس تاچ استفاده می کند و همچنین از قلم استایلوس ، سیری و بهینه سازی مرکز اعلانیه ها و قرار گرفتن دو پنجره همزمان در کنار هم پشتیبانی می کند .

در سال های اخیر شایعات زیادی درباره آیپد پرو منتشر شد و حالا منتظر محصول جدید اپل هستیم . اپل با شرکت هایی چون سیسکو و آی بی ام همکاری می کند و از این طریق تمایل زیادی برای عرضه آیپد پرو به مشتریان تجاری نشان می دهد . در گزارشی به عرضه آیپد مینی جدید اشاره شده که آخرین نسل این تبلت ها خواهد بود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم