امروز:1 اردیبهشت 1403

موتورولا گوشی جدید خود را با نام موتورولا ایکس فورس معرفی می کند

پیش از این خبری درج شده بود که موتورولا قصد  دارد گوشی هوشمندی را با نام موتورولا Bounce در اواخر 2015 معرفی کند .تصویر جدیدی از این گوشی منتشر شده که بیان می کند موتورولا این اسمارت فون را با نام ایکس فورس عرضه خواهد کرد . با آریامونز همراه باشید …

موتورولا پیش از این موتوایکس استایل ، موتوایکس پلی و موتوجی را عرضه کرده است و حالا مشغول آماده سازی اسمارت فون دیگری برای اواخر 2015 می باشد . این اسمارت فون که با نام موتورولا Bounce شناخته می شود اکنون با نام موتوایکس فورس دی ماه به بازار عرضه خواهد شد .

هنوز عرضه موتورولا ایکس فورس توسط شرکت موتورولا تایید نشده است اما تصاویری از این اسمارت فون منتشر شده است که ما را با طراحی ظاهری آن آشنا می کند . این گوشی با رنگ های سفید ، آبی و قرمز به دست کاربران می رسد .

1

موتو ایکس فورس همانند موتو ایکس استایل دارای دوربین سلفی با فلاش LED می باشد و برخلاف موتو ایکس استایل با دو اسپیکر در زیر نمایشگر رو به رو خواهیم شد . شاید هم در بین اسپیکرها شاهد سنسور اثر انگشت باشیم اما هنوز اطلاع دقیقی در این باره نیست .

2

اسمارت فون موتو ایکس فورس دارای صفحه نمایش 5.4 اینچی QHD ضدخش با پردازنده اسنپ دراگون 810 می باشد . این گوشی رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 یا 4 گیگابایتی دارد . دوربین اصلی آن 21 مگاپیکسل و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است و از یک باتری 3760 میلی آمپری استفاده شده است .

3

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم