امروز:10 فروردین 1403

گوشی Axon Elite زد تی ای با سه حالت بیومتریک معرفی شد

شرکت ZTE در تابستان امسال برند اکسون را برای عرضه اسمارت فون های رده بالا با قیمت مناسب معرفی کرد . این شرکت چینی در مراسم ایفا 2015 اکسون الیت را رونمایی کرد و در بازار اروپا عرضه خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

گوشی اکسون الیت با قیمت 419 یورو از 24 سپتامبر در کشورهای آلمان ، فرانسه ، ایتالیا ، اسپانیا و بریتانیا عرضه خواهد شد و به زودی در کشورهای ترکیه ، تایلند و روسیه نیز عرضه می شود .

این گوشی را می توان با سه حالت بیومتریک از جمله سنسور اثر انگشت ، اسکن عنبیه چشم و از طریق صدای کاربر آنلاک کرد . گوشی اکسون الیت ZTE دارای نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی از نوع TFT و پردازنده اسنپ دراگون 810 می باشد . رم آن 3 گیگابایت و حافظه داخلی اش 32 گیگابایت می باشد که با استفاده از میکرو اس دی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است .

این اسمارت فون به باتری 3000 میلی آمپری مجهز شده است که از طریق Quick Charge نیز می توان آن را شارژ کرد اما امکان شارژ بی سیم ندارد . در این گوشی از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی استفاده شده است و از قابلیت های ارتباطی آن می توان به جی پی اس ، وای فای و بلوتوث نسل چهارم اشاره کرد .

44

در این اسمارت فون از فناوری صدای HiFi استفاده می شود که با همکاری جی بی ال و دالبی توسعه یافته است . نظرتان درباره گوشی جدید زد تی ای چیست ؟

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم