امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ گلکسی زد 3 را با سیستم عامل تایزن معرفی می کند

شرکت سامسونگ به زودی اسمارت فون جدید مبتنی بر سیستم عامل تایزن را عرضه خواهد کرد . این اسمارت فون با نام گلکسی زد 3 در کنار اولین نسل اسمارت فون تایزنی سامسونگ قرار گرفته است . با آریامونز همراه باشید ….

با قرارگیری گلکسی زد 3 در کنار گلکسی زد1 به خوبی متوجه تغییر سایز این دو اسمارت فون می شوید . گلکسی زد 3 با صفحه نمایش 5 اینچیدارای تراشه ای میان رده و رم 1.5 گیگابایتی می باشد و از سیتم عامل تایزن سامسونگ استفاده می کند . گلکسی زد 3 دومین گوشی هوشمند سامسونگ است که از این سیستم عامل استفاده می کند .

شرکت سامسونگ با عرضه گلکسی زد 1 نشان داد که می تواند از سیستم عامل تایزن علاوه بر ساعت هوشمند برای اسمارت فون هایش نیز استفاده کند . چند روز پیش شرکت سامسونگ در مراسم ایفا 2015 ساعت هوشمند گیر اس 2 را با سیستم عامل تایزن رونمایی کرد .

گلکسی زد 1 اولین گوشی مبتنی بر سیستم عامل تایزن است که دارای صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 400*800 پیکسل و تراشه Spreadtrum SC7727S می باشد که از رم 768 مگابایتی استفاده می کند و این میزان رم تجربه خوبی از سیستم عامل تایزن برای کاربران نبود .

2

از مشخصات گلکسی زد 3 می توان به صفحه نمایش 5 اینچی از نوع امولد با رزولوشن 720*1280 پیکسل اشاره کرد . این گوشی از تراشه  Spreadtrum SC7730S با فرکانس 1.3 گیگاهرتز استفاده می کند . البته شایعاتی مطرح شد که این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 410 استفده می کند .

دوربین اصلی آن دارای سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی برای گرفتن عکس های سلفی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی می باشد . این گوشی دو سیم کارته است و به یک باتری 2600 میلی آمپری مجهز شده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم