امروز:9 فروردین 1403

شرکت شیائومی به زودی گوشی هوشمند Mi 4C را معرفی می کند

مدیر و بنیانگذار شرکت چینی شیائومی از معرفی گوشی Mi 4c خبر داده است و می گوید این اسمارت فون با سخت افزار جدید من جمله پورت USB نوع C به زودی به بازار عرضه خواهد شد . با آریامونز همراه باشید …

از عرضه اسمارت فون Mi4 یک سال می گذرد و پیش از این تیزری منتشر شده که خبر از عرضه گوشی هوشمندی Mi 4C شیائومی می دهد . خبر از معرفی این گوشی توسط TENNA تایید شده بود .

لی بین ، مدیرعامل و بنیانگذار شیائومی می گوید : شرکت شیائومی گوشی هوشمند Mi 4C را در تاریخ 22 سپتامبر ( 31 شهریورماه ) معرفی خواهد کرد . این اسمارت فون در دونسخه عرضه می شود . نسخه اول با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی و نسخه دوم با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی به دست کاربران می رسد .

2

نسخه اول گوشی با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت با قیمت 235 دلار به فروش می رسد و نسخه دوم به دلیل دارا بودن قابلیت های بیشتر با قیمت بالاتری عرضه می شود . هر دو نسخه گوشی از پورت USB C پشتیبانی می کنند و به یک باتری قدرتمند 3080 میلی آمپری مجهز شده اند .

اسمارت فون Mi 4C شیائومی در تاریخ 3 اکتبر (11 مهر) به بازار عرضه خواهد شد و به بیان مدیرعامل شیائومی تعداد 1000 نسخه از این گوشی وارد بازار می شود . باید برای اطمینان از این موضوع تا تاریخ 22 سپتامبر صبر کنیم تا این گوشی هوشمند معرفی شود .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم