امروز:6 اردیبهشت 1403

گوشی D8 هواوی به تراشه‌ی Kirin 960 و حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد شد

طی گزارشی به نقل از هی گانگ، مدیر بخش تولید گوشی‌های هوشمند کمپانی هواوی به نظر می رسد این کمپانی قصد افزایش عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچمدار در سال آینده‌ی میلادی را دارد. با این خبر می توان گفت هواوی گوشی هوشمند جدید خود ، D8 را به زودی روانه بازار خواهد کرد . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

در سال جاری میلادی هواوی با عرضه‌ی بیش از 100 میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانایی خود را برای عرضه گوشی های بیشتر در سال 2016 نشان داد . در آخرین خبرهای به گوش رسیده از این کمپانی ، هواوی گوشی هوشمند خود را که D8 نام دارد با استفاده از یک صفحه‌ی نمایش 5.5 اینچی با محافظ یاقوت کریستال روانه‌ی بازار خواهد کرد. این صفحه‌ی نمایش رزولوشنی برابر 2560 در 1440 پیکسل را خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با استفاده از تراشه‌ی Kirin 960 که البته هنوز معرفی نشده، همراه شود. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی نیز اشاره کرد.

براساس گزارش منتشر شده هواوی در نظر دارد تا گوشی‌های هوشمند رده بالای سامسونگ را پشت سر بگذارد. احتمالا D8  با قیمتی در محدوده‌ی 775 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

Web Developer and Design