امروز:6 اردیبهشت 1403

احتمال معرفی اکسپریا زد 6 لایت پرچمدار جدید سونی در سال 2016

چندی پیش شایعاتی مبنی بر احتمال معرفی 5 گوشی مختلف از سری زد 6 با ابعاد صفحه نمایش متفاوت شامل 4، 4.6، 5.2، 5.8 و 6.4 اینچی منتشر شده بود اما اکنون به نظر می‌رسد باید منتظر گوشی جدید دیگری با نام اکسپریا زد 6 لایت از سونی باشیم . در ادامه با آریامونز همراه باشید .

در روزهای گذشته شاهد انتشار اخباری مبنی بر معرفی 5 گوشی مختلف از سری اکسپریا زد6 با ابعاد صفحه نمایش متفاوت بودیم و حال با توجه به گزارش‌های منتشر شده در چین نظر می‌رسد سونی در حال کار روی گوشی جدید دیگری با نام اکسپریا زد 6 لایت می باشد که احتمال معرفی این گوشی هوشمند در سال جدید میلادی دور انتظار نیست .

اطلاعات زیادی از مشخصات اکسپریا زد 6 لایت سونی در دسترس نیست اما به نظر می رسد ششمین گوشی از سری اکسپریا زد با صفحه نمایش 5 اینچی و مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 650 و قاب پشتی فلزی معرفی خواهد شد و به نوعی گوشی میان‌رده‌ی این سری محسوب شود . ظاهرا قیمت این گوشی در زمان عرضه 385 دلار خواهد بود .

البته معرفی اکسپریا زد 6 لایت سونی یک احتمال بوده و باید دید سونی کدامیک از گوشی‌هایی که شایعاتی در مورد آن‌ها منتشر شده بود را معرفی خواهد کرد.

Web Developer and Design