امروز:1 اردیبهشت 1403

گوشی های Avid Plus و Grand X3 ارزان قیمت های اندرویدی ZTE معرفی شدند

کمپانی‌های چینی از جمله ZTE ، نمایشگاه سالانه CES را از دست نمی دهند و امسال نیز شاهد رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید با نام‌های Grand X3 و Avid Plus از ZTE بودیم . همراه آریامونز باشید .

گوشی های Avid Plus و Grand X3 دو گوشی اندرویدی ارزان قیمت هستند و معرفی آن ها از سوی ZTE تعجب بر انگیز نبود چرا که زد تی ای به ارائه‌ی محصولات با کیفت اما قیمت ارزان معروف است .

Grand X3 دارای صفحه نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای کوالکام با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، حافظه‌ی ذخیره سازی 16 گیگابایت و درگاه میکرو اس‌دی بوده و تنها 129 دلار قیمت دارد و کاربر می‌تواند به میل خود حافظه‌ی ذخیره سازی را تا 64 گیگابایت افزایش دهد.

Grand X3 اولین گوشی معرفی شده از سوی ZTE در نمایشگاه امسال بود و کمی بعد یک گوشی دیگر با نام Avid Plus از سوی این کمپانی رونمایی شد که از صفحه نمایش 5 اینچ با رزولوشن 480 در 854 و با زاویه‌ی دید محدود ، پردازنده‌ی 1.1 گیگاهرتز کوالکام، 8 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی، یک گیگابایت رم و پشتیبانی از درگاه میکرو SD (درگاه میکرو SD باعث می‌شود تا کاربر بتواند حافظه‌ی ذخیره سازی گوشی خود را تا 32 گیگابایت افزایش دهد ) بهره می برد و 114.99 دلار قیمت دارد . همچنین این گوشی به یک دوربین 8  مگاپیکسل در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز است .

Web Developer and Design