امروز:10 فروردین 1403

تجهیز وان پلاس 2 با سنسور اثر انگشت

تبلیغات وان پلاس 2 همچنان ادامه دارد. در آخرین تیزر تبلیغاتی استفاده از نسخه 2.1 تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و همچنین پورت USB نوع C مشهود بود. پس از آن جدیداً تیزر تبلیغاتی دیگری از وان پلاس 2 منتشر شده است که حاکی از تجهیز این گوشی با سنسور اثر انگشت است.
کمپانی چینی تولیدکننده این گوشی تائید کرد که در این گوشی از تراشه‌ی اسنپدراگون 810 و پورت USB نوع C در وان پلاس 2 که نسل جدید پرچمدار وان پلاس است استفاده کرده است. پس از آن این کمپانی استفاده از سنسور اثر انگشت را نیز در این گوشی تائید کرده است.

پیش از این تصاویری از وان پلاس 2 منتشر شده بود که احتمال استفاده از سنسور اثر انگشت در این گوشیها افزایش داده بود که با تأیید وان پلاس، تائید وجود این سنسور در گوشی های وان پلاس 2 موجب اطمینان کاربران آن شده است.

به دنبال عدم رضایت کاربران گوشیهای هوشمند سامسونگ از سنسور اثر انگشت آن این نتیجه به دست آمد که تولیدکننده باید از کمپانی مناسبی برای تولید سنسور اثر انگشت استفاده کند که این امر اولین و مهم ترین قدم برای تولید گوشیهای مجهز به این سنسورهاست. برای مثال می‌توان گفت که سنسور اثر انگشت گوشیهای هوشمند اپل از ابتدا با کمترین مشکلات مواجه بود.

به دنبال این مسئله وان پلاس ادعا کرده است که سنسوری که در گوشی وان پلاس 2 استفاده کرده جزء دقیق ترین سنسورهای عرضه شدن در بازار است. وان پلاس نامی از کمپانی تولیدکننده سنسورش نیاورده اما به شدت از آن دفاع کرده و اعلام کرده که این سنسور، از سرعت و دقت بالایی در شناسایی اثر انگشت برخوردار است. همچنین این کمپانی اعلام کرده که این سنسور وان پلاس 2 با عمکلرد گوشی‌هوشمند همخوانی بالایی دارد.
وان پلاس هنوز محل سنسور اثر انگشت را بر روی گوشی فاش نکرده است اما ادعا دارد این سنسور می تواند تا پنج اثر انگشت را تشخیص دهد.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره