امروز:1 اردیبهشت 1403

آیا اندروید M شماره نسخه 2 . 5 به جای شماره نسخه 6 عرضه خواهد کرد

وقتی که 1 نسخه به نسخه بالاتر تبدیل می‌شود یعنی امکانات بیشتر و به روزرسانی بهتر انجام شود مثلاً رفتن از نسخه 5 .1 به 2 امید بیشتری را برای تغییرات از رفتن نسخه 5 . 1 به 6 .1 می‌دهد. این‌طور که پیداست اندروید M نیز به جای شماره نسخه‌ی 6 با شماره 2 .5 را انتشار می‌دهد .

در ایام قبل نیز شرکت گوگل اندروید کیت‌کت به شماره نسخه‌ی 4 .4 بعد از اندروید آبنبات پاستیلی با شماره 3 .4 ، این مژدهگانی را به طرف‌داران خود داده بود که نسخه 5 دارای تغییرات زیادی خواهد بود .

اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که اندروید  M قصد دارد به جای استفاده از نسخه 6 ۶نسخه 2. 5 به بازار عرضه کند . در زیر عکسی از گوشی و ویژگی مخصوص اندروید M به نام demo mode را تماشا می‌کنید . این ویژگی اعلامیه‌ها را حذف  کرده، باتری را پر نشان می‌دهد و در واقع  رابط کاربری برای عکس گرفتن از گوشی را به نمایش می‌گذارد نکته‌ای که شاید جالب باشد و مورد توجه قرار گیرد ساعت آن است که 20 :5 را نمایش می‌دهد.

Screen Shot 2015 07 20 at 6.29.55 PM

شاید تغییر ساعت معنی چندانی نداشته باشند ،اما در قبل هم این اتفاق افتاده است که تولیدکنندگان با نمایش درآوردن 1 ساعت خاصی،قصد بیان مفهومی را داشته‌اند وبه این علت تصادفی بودن آن از ذهن انسان دور است . ولی اگر کمی منتظر بدانیم خواهیم رسید که گوگل چه روشی را برای معرفی سیستم عامل‌ جدید خود در نظر دارد

اینجانب مهدي طیبی علاقه‌مند به تكنولوژي می‌باشم امیدوارم از مطالبی که می‌گذاریم لذت ببرید