امروز:10 فروردین 1403

بازی Star Wars Battlefront بخش تک نفره ندارد.

سازندگان بازی محبوب Star Wars Battlefront در نمایشگاه Gamescom 2015 اعلام کردند که این بازی دارای بخش تک نفره نخواهد بود. اکنون EA Digital Illusions CE جزئیات بیشتری در رابطه با این تصمیم منتشر شده کرده است در ادامه با آریا مونز همراه باشید.

تهیه کننده ی ارشد این بازی خانم Sigurlina Ingvarsdottir در نمایشگاه Gamescom 2015 صحبت هایی در رابطه با این بازی کرد و گفت که نبرد و جنگ های بزرگ در تاریخ ریشه ای چند نفره دارند و این دقیقا چیزی است که DICE می خواست آن را به عنوان اصلی ترین بخش Star Wars Battlefront قرار دهد.

این استودیو قصد داشت با استفاده از بخش چند نفره این بازی را به جلو سوق دهد تا در انتها بتواند در آینده بازی های جدیدی از این سری با امکانات بیشتری تولید کند.وی در این رابطه توضیح داد : همانطور که ما از قابلیت های نسخه های پیشین این بازی استفاده کردیم و با ارتقاء و افزودن ویژگی های جدید به آن ها Star Wars Battlefront را طراحی کردیم تصمیم گرفتیم که بیشتر تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره ی بازی بگذاریم چرا که بخش چند نفره چیزی است که بیشتر مورد توجه بازیکنان قرار می گیرد و اضافه شدن قابلیت های بیشتر به این بخش باعث برتری این بازی خواهد شد.

DICE به خوبی با بخش چند نفره ی بازی های مختلف آشنایی دارد و همین امر سبب می شود که Star Wars Battlefront نیز بخش مولتی پلیر بسیار قدرتمند و قابل قبولی داشته باشد.این استودیو امیدوار است که بتواند از تمام تجربیات خود استفاده کند تا این بخش از Star Wars Battlefront را به صورت عالی و بدون نقص طراحی کند.

Ingvarsdottir در این باره چنین گفت : از ابتدا تمرکز کامل ما بر روی بخش چند نفره ی بازی بود همانطور که می دانید طراحی بخش های چند نفره همیشه در شجره نامه ی DICE ثبت می شوند و ما سعی کردیم یک بخش چند نفره ی بزرگ را نیز برای Star Wars Battlefront طراحی کنیم.

اگر چه Star Wars Battlefront بخش تک نفره ندارد اما Ingvarsdottir افزود که شما در این بازی ماموریت های مختلفی در پیش دارید که در آن ها می توانید به صورت تک نفره و یا همراه با یک دوست محلی از طریق قابلیت تقسیم صفحه نمایش در بازی و یا به صورت آنلاین Star Wars Battlefront را تجربه کنید.بسیاری از کاربران از این که بازی بخش تک نفره ندارد ناراحت هستند اما Star Wars Battlefront یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین فرانچایز ها در سبک خود می باشد که تجربه ی آن تنها به صورت چند نفره هم لذت بخش می باشد و خالی از لطف نخواهد بود.پیش از این نیز EA یک حالت جدید با نام Fighter Squadron را برای این بازی معرفی کرد و توضیحاتی در رابطه با قابلیت های این حالت به همراه یک تریلر معرفی از آن نیز منتشر نمود.

علاقه مند به کامپیوتر از سخت افزار تا نرم افزار مشتاق یادگیری