امروز:1 اردیبهشت 1403

مسابقه ی پرش با اسب از ارتفاع 18.28 متری در داخل استخر

در ساال های بسیار دور و در زمانی که دوربین های سیاه سفید موجود بود تصاویری از رویدادی در آمریکا ثبت شده است که به اسم پرش اسب شناخته می شود. در این پرش وحشتناک اسب و اسب سوار از ارتفاع حدود 18 متری به داخل استخری پرش می کردند. البته اگر فکر می کنید که این مسابقه قابل اطمینان بوده و سلامت هر دو تامین می شده است سخت در اشتباه هستید. با آریامونز همراه باشید.

ایده ی پرش با اسب در آب در سال 1881 افتادن یک اسب با اسب سوار ان در رود آغاز شد. این ایده شروعی برای مسابقات خطرناک پرش با اسب به داخل استخر بود. این مسابقه ی بسیار خطرناک عواقب بدی را برای بعضی از اسب سواران و اسب ها داشته است.

بر اساس اطلاعات در سال 1907 اسکار اسمیت در این مسابقه جان سپرد در حالی که اسب آن زنده ماند. این نمایش در شهر آتلانتیک در ایالت نیوجرسی برگزار شده بود و تا 1970 نیز رواج داشت. اما بعد از آن به دلیل حمایت از حیوانات این مسابقات تعطیل شد . در زیر چتد تصویر از این مسابقه را برای شما آماده کرده ایم.

همانطور که در تصاویر دیده می شود این سکو دارای دو قسمت می باشد که یک کم ارتفاع و یک پر ارتفاع می باشد و قبل از انجام مسابقه حتما از قسمت کم ارتفاع تست انجام می شده است.

 

A rider on horseback performs a stunt high-dive into a swimming pool, 1940s. (Photo by Frederic Lewis/Getty Images)

A rider on horseback performs a stunt high-dive into a swimming pool, 1940s. (Photo by Frederic Lewis/Getty Images)