امروز:7 اردیبهشت 1403

ارسال ایمیل دست نویسی شده

 

 

دیگر دوران ارسال نامه های خطی، به همراه داشتن کاغذ و لیست خرید، رفتن به بانک برای پرداخت قبض و جابه جایی پول و …، گذشته، این روزها به لطف اینترنت و فضای وب و البته تلفن های هوشمند، شما قادرید تمام این کارها را درخانه انجام دهید. اما شاید بعضی از کارها هنوز هم شیوه قدیمیشان جالبتر و دوست داشتنی تر باشد. مثلا همین ارسال نامه برای دوستان و اشنایان؛ اگرچه می توان به وسیله ایمیل هم این کار را کرد اما نامه های خطی حس و حال دیگری را دارند و اینکه بتوان نامه ای با دست خط خودمان بنویسیم، احساس دیگری است. اما نگران نباشید در این مورد هم دیگر تکنولوژی کوتاه نیامده و شما می توانید با سرویس جیمیل یک ایمیل را به جای تایپ کردن با دست خودتان بنویسید و آن را ارسال کنید. برای این کار با ما همراه باشید.

 

1. برای شروع وارد حساب کاربری جیمیل شده و بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید . از لیست کشویی گزینه Settings را انتخاب نمائید .

 

1 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

 

2. از این قسمت و در سربرگ General در صورتیکه تیک گزینه Enable input tools فعال نیست ، تیک این گزینه را فعال کنید و بر روی لینک Edit tools که در جلوی همین گزینه وجود دارد کلیک کنید. در پنجره باز شده زبان‌های موردنظرتان را از ستون سمت چپ انتخاب و با کلیک روی علامت پیکان، آن را به ستون سمت راست انتقال دهید. (توجه داشته باشید زبان‌هایی که با آیکونی به شکل مداد مشخص شده‌ است، قابلیت نوشتن به‌صورت دستنویس را دارند. همچنین زبان فارسی که با حرف چ مشخص شده است قابلیت تایپ متن فارسی با حروف لاتین را در اختیار شما قرار می‌دهد) .

3 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

 

 

2 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

 

 

3.در پایان بر روی دکمه Ok کلیک کرده و صفحه تنظیمات را نیز با کلیک روی Save ببندید. از حالا به بعد هرگاه بخواهید ایمیل جدیدی ارسال کنید، می‌توانید پس از کلیک روی گزینه‌ Compose در پنجره باز شده روی آیکون مداد که کنار آیکون تنظیمات به‌نمایش درآمده است کلیک کرده و متن موردنظرتان را به‌صورت دستنویس در کادر مربوط رسم کنید تا به‌طور خودکار متن تایپ شده در کادر ایمیل مشاهده شود.

4 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

5 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

6 آموزش ارسال ایمیل با دست خط خودتان

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.