امروز:10 فروردین 1403

ویندوز 7 و 8 را می توان به راحتی به ویندوز 10 آپدیت کرد

در کنفرانسی که مایکروسافت برای معرفی ویندوز 10 داشت اعلام کرد برای کاربرانی که هم اکنون از ویندوزهای 7 و 8 استفاده می کنند، ویندوز10 به صورت یک بروزرسانی رایگان در دسترس خواهد بود.

این قضیه به این صورت خواهد بود که کاربران ویندوز 7 و 8 با رفتن به بخش Windows Update می توانند بدون نیاز به رایت ایمیج بر روی فلش یا دی‌وی‌دی، نسخه نهایی ویندوز10 را بر روی سیستم خود نصب کنند، البته به نظر می رسد که کاربران دو سیستم عامل ذکر شده از همین الان می توانند از بخش Windows Update به آخرین ساخت ویندوز دسترسی داشته باشند و آن را نصب کنند.

 

 

windows-update

 

 

هم‌اکنون شما می‌توانید با آپگرید سیستم خود از طریق صفحه رسمی Windows 10 Technical Preview، آخرین ساخت ویندوز ۱۰ را به صورت یک فایل دانلود کنید. پس از دانلود این نسخه و اجرای آن سیستم شما ری‌بوت خواهد شد و با بالا آمدن سیستم، نسخه پیش نمایش فنی ویندوز ۱۰ را مشاهده خواهید کرد.

به نظر می رسد که مایکروسافت همانند اپل و گوگل می خواهد سیستم عامل خود را رایگان کند و بیشتر بر روی فروشگاه نرم افزار خود تکیه کند.

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.