امروز:10 فروردین 1403

شرکت اپیسر دو فلش مموری فوق العاده کوچک با ظرفیت 64 گیگابایت عرضه کرد

شرکت اپیسر در تولید و عرضه حافظه های فلش همیشه موفق بوده است و حالا حافظه فلش کوچکی با نام AH 157 وAH116 معرفی کرده که مانند یک چوب پنبه کوچک است و برای استفاده مک بوک ها و اولترابوک ها عرضه می شود .

حافظه فلش AH 157 در رنگ سیاه و قرمز ، سفید و آبی با درگاه USB 3.0 عرضه می شود . این حافظه بسیار زیبا طراحی شده است . حافظه فلش AH 116 نیز در دو رنگ مشکی و سفید عاجی عرضه می شود .

حافظه های جدید اپیسر فقط 3.7 گرم وزن دارند و با هدف رضایت کاربران طراحی شده است . در این دو حافظه اجزای اضافی حذف شده تا با ظاهری زیبا و منحصر به فرد به دست کاربران برسد .

AH 157 و AH116 اپیسر _ فارنت004013

در این دو حافظه از تکنولوژی (COB (chip-on-bordاستفاده شده است و با دو فلش ضد آب ، ضد ضربه و گرد و غبار روبه رو خواهیم شد . این فناوری در تولید لوازم خانگی نیز فراگیر شده است .

این دو فلش با فناوری COB شبیه به فلش های یو اس بی قبلی است و تنها تفاوت آن این است که می تواند در ابعاد خیلی کوچک تر از فلش های معمولی تولید شود .

فناوری COB در کارت حافظه دوربین های دیجیتالی و اسمارت فون ها نیز استفاده می شود و حالا  حافظه های فلش از این فناوری بهره مند شده است .

AH 157 و AH116 اپیسر _ فارنت004015

AH 157 ظرفیت 64 گیگابایت داده را دارد که کاربران می توانند تعداد 16 هزار موزیک یا 21 هزار عکس را در این حافظه ذخیره کنند . این مدل با حجم های 8  و 16 و 32 گیگابایتی نیز عرضه می شود .

این حافظه فلش با تمام سیستم عامل ها هماهنگی دارد و در آن از نرم افزار رایگان فشرده سازی ACE استفاده شده که می تواند ظرفیت فلش را تا 500 درصد زیادتر کند . این دو حافظه فلش با طراحی زیبا و سایز فوق العاده کوچک با گارانتی شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه می شود و به دست کاربران علاقه مند می رسد .

 

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم