امروز:5 اردیبهشت 1403

سامسونگ هر اسمارت فون را با والیپر مخصوص به خود عرضه می کند

شرکت سامسونگ با ارائه گوشی های سری اس کاربران زیادی را به خود جذب کرده است و ایده سامسونگ این است که با هر گوشی سری اسی که به بازار ارائه می دهد والیپرهای مخصوص به آن را هم عرضه می کند .

سامسونگ با هر گوشی سرس اس یک سری والیپر جدید برای کاربران ارائه می کند و این والیپر ها به صورت تصادفی انتخاب نمی شود بلکه سامسونگ برای انتخاب هر یک سیاستی دارد . با آریامونز همراه باشید …

در گوشی گلکسی S والیپری که ارائه شده است برای بهتر نشان دادن جزئیات نوشته ها بوده است تا قدرت صفحات سوپر آمولید این شرکت بهتر به چشم بیاید .

در گوشی گلکسی S2 والیپری که ارائه شده است برای این است که عملکرد بالای گوشی و سیستم عامل بهینه آن نشان داده شود . در مدل S3 ایده سامسونگ تغییر و والیپر انتخابی این گوشی برای تبلیغات شرکت (طراحی شده برای انسان ها ) بوده است .

در والیپر گوشی S4 به کاربر می گوید که این گوشی یک همراه خوب برای زندگی شماست و در والیپر S5 از یک سطح الماسی الگو گرفته است .

در گوشی های S6 , S6 edge به طراحی پیشرفته و به روز خود اشاره می کند . والیپر این گوشی ها نشان می دهد که شرکت سامسونگ در زمینه رابط کاربری و وضوح تصویر فعالیت دارد و مدل به مدل این وضوح تصویر و رابط کاربری با کیفیت تر و بهتر شده است .

 

1

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم