امروز:1 اردیبهشت 1403

فروش بیش از 1 میلیون گوشی تایزنی Z1 سامسونگ طی 6 ماه

سامسونگ اعلام کرد که طی مدت کمتر از 6 ماه یک میلیون گوشی با سیستم عامل تایزن Z1 را فروخته است که با این خبر مشخص شد که چرا سامسونگ اصرار بر سیستم عامل تایزن داشت.

این مقدار فروش نشان می دهد که تنها گوشی‌ هوشمند مجهز به سیستم عامل تایزن سامسونگ بیشتر از آنچه که فکرش را می کردیم طرفدار داشته است. سامسونگ موفق شده است در مدتی کمتر از دو ماه در هند بیش از 100,000 گوشی زد 1 خود را به فروش برساند . همچنین این گوشی توانسته است در بنگلادش جزء پر فروش ترین گوشی های هوشمند باشد. دلیل استقبال زیاد از این گوشیها در کشورهای مختلف وسوسه نام سامسونگ و پایین بودن قیمت آن است.

سامسونگ اعلام کرده است که این شرکت توانسته با گذشت مدتی کمتر از 6 ماه از عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند تایزنی زد 1، حدود 1 میلیون از این دستگاه را به فروش برساند. این رقم با در نظر گرفتن اینکه  Z1 از سیستم‌عامل جدیدی استفاده می‌کند، رقم بسیار خوبی است. سامسونگ تصمیم دارد در جشنی که در آینده ای نزدیک برای این فروش چشمگیر میگیرد نسخه طلایی رنگ Z1 را به بازار عرضه کند. نسخه طلایی رنگ این گوشی دارای بازی ها و نرم افزارهای ارسال پیام جدید خواهد بود.

سامسونگ  اعلام کرده که ماههای آینده مدلهای جدیدتری از گوشیهای خود را به بازار عرضه کند. شواهد نشان می دهد که احتمال رونمایی از نسخه بعدی  Z1 را در کنفرانس توسعه‌دهندگان تایزن در هند وجود دارد. هم اکنون گوشیهای چینی مجهز به سیستم عامل اندروید به دلیل ارائه محصولات با کیفیت و البته قیمت مناسب تر رقیب جدی برای ساسمونگ به شمار می رود به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته است تا سیستم عامل گوشیهای خود را بهینه سازی کرده و محصولات خود را با سیستم عامل تایزن وارد بازار کند.

سلام تشکری هستم ارشد مهندسی نساجی دارم به تکنولوژیهای روز مخصوصا در زمینه تلفن همراه علاقه زیادی دارم. امیدوارم مطالبی که توی سایت قرار میدم مورد استفادتون قرار بگیره