امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون جدید سامسونگ با نام Z3 ، سیستم عامل تایزن خواهد داشت

شایعاتی به گوش می رسید که اسمارت فون تایزنی با نام سامسونگ Z3 به زودی عرضه خواهد شد اما اکنون بنا بر دلایل نامعلوم سامسونگ قصد ندارد این اسمارت فون را معرفی و عرضه  کند .

گوشی Z3 ، اسمارت فون جدید سامسونگ با سیستم عامل تایزن خواهد بود که مدل آن  SM-Z300H-SWA-DD می باشد . با آریامونز همراه باشید …

اطلاعاتی از مشخصات این اسمارت فون ارائه نشده است اما به احتمال زیاد این گوشی با سیستم عامل تایزن در بازار بعضی کشورها قیمت پایینی خواهد داشت . گوشی Z1 سخت افزار ضعیفی از جمله پردازنده Spreadtrum دو هسته ، رم 512 گیگابایتی و دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی دارد اما توانسته با همین سخت افزار ضعیف نسبت به گوشی های اندرویدی تجربه سریع تری را در همان محدوده قیمت ارائه دهد . شاید گوشی Z3 دنباله رو Z1 نباشد و سخت افزار قوی داشته باشد .

احتمالا سیستم عامل اسمارت فون Z3  ،تایزن 3.0 خواهد بود .در این نسخه سیستم عامل تمرکز بیشتری روی اینترنت اشیا شده است . هنوز مشخص نیست این گوشی چه زمانی عرضه شود اما احتمالا در کنفرانس توسعه دهندگان آینده سامسونگ در هند معرفی می شود .

 

نظر شما چیست؟ این اسمارت فون با سیستم عامل تایزن می تواند مانند گوشی های اندرویدی کاربران را جذب کند ؟ آیا تمایل دارید ریسک کنید و گوشی با سیستم عامل تایزن دست بگیرید ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم