امروز:1 اردیبهشت 1403

سامسونگ و ال جی در زمینه تولید نمایشگرهای OLED اپل واچ با شرکت اپل همکاری می کنند

سامسونگ می خواهد قراردادی با اپل ببندد تا پنل نمایشگر اپل واچ را طراحی کند و در کنار شرکت ال جی تامین کننده نمایشگرهای OLED ساعت هوشمند اپل خواهد شد . شرکت سامسونگ و ال جی تنها سازندگان صفحه نمایش های OLED می باشند . با آریامونز همراه باشید …

شرکت اپل با چند شرکت بزرگ برای تولید قطعات محصولاتش قرار داد می بندد تا هم جوابگوی تقاضای فراوان کاربران باشد و هم بتواند قیمت متعادل را حفظ کند . اکنون برای تولید صفحه نمایش های خمیده OLED که نازکتر و سبک تر از مدل های قبلی می باشد ، با شرکت های ال جی و سامسونگ قرار داد بسته است .

سامسونگ و ال جی می توانند قطعات  اصلی ساعت هوشمند را تولید کنند و البته در این زمینه با شرکت اپل رقابت دارند . هر یک از این شرکت ها از سیستم عامل مخصوص به خود در اسمات واچ ها استفاده می کنند . اپل  Watch OS 2 ، ال جی در ساعت هوشمند  LG Watch Urbane LTE از سیستم عامل مبتنی بر وب و سامسونگ در تولید اسمارت واچ  ها از سیستم عامل تایزن خود استفاده کرده است و در این بین شرکت اپل موفقیت بیشتری داشته و توانسته به فروش بهتری نسبت به اپل و سامسونگ برسد و تا به حال 2.7 میلیون اسمارت واچ را به فروش رسانده است .

 

این آمار فروش شرکت اپل در زمان بین اول آپریل تا اواسط ژوئن می باشد . البته بسیاری از کارشناسان می گویند میزان فروش اسمارت واچ شرکت اپل کاهش خواهد یافت . شرکت سامسونگ به تازگی اسمارت واچ خود را با صفحه نمایش مدور با نام Gear A و سیستم عامل تایزن عرضه خواهد کرد . البته در نظر دارد با چند شرکت بزرگ برای تولید برنامه برای اسمارت واچش قرار داد ببندد . اسم رمز اسمارت واچ سامسونگ Orbis می باشد .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم