امروز:31 فروردین 1403

پرچم دار سامسونگ در مقابل آیفون 6 فروش بیشتری در آمریکا داشته است

سیستم عامل اندروید در بین کاربران در تمام دنیا محبوبیت زیادی دارد و سامسونگ از تولید اسمارت فون های اندرویدی سود زیادی برده است و تا به  حال توانسته 257 میلیون گوشی را به فروش برساند .

بیشترین بازار سامسونگ در ایالات متحده آمریکا و آسیای جنوبی است . آسیای جنوبی فروش خوبی را برای سامسونگ به ارمغان آورده است و در آمریکا نیز پرچمدار اصلی سامسونگ ، گلکسی اس 6 به فروش خوبی رسیده است .

سامسونگ میلیون ها دلار خرج تبلیغات محصولاتش می کند و توانسته با این تبلیغات به سود خوبی برسد حتی در کشور سازنده اپل نیز از آیفون 6 فروش بیشتری داشته است . البته با عرضه مدل جدید اسمارت فون اپل دوباره بازار به دست اپل می افتد اما فعلا سامسونگ با گوشی های اس 6 و اس 6 اج از اپل جلوتر است .

تا اواسط ماه آوریل ، آیفون 6 بهترین و پرطرفدارترین گوشی در بین کاربران ایالات متحده بود اما تبلیغات سامسونگ باعث شد که این شرکت از اپل پیشی بگیرد و به سود زیادی برسد. شرکت کره ای سامسونگ در آسیای جنوبی توانسته 5.5 میلیون اسمارت فون به فروش برساند .

 

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم