امروز:4 اردیبهشت 1403

فبلت گلکسی نوت 5 با امکان نوشتن در پی دی اف عرضه می شود

سامسونگ تا دو ماه آینده گلکسی نوت 5 را عرضه می کند و تا به حال اطلاعات زیادی از سری جدید نوت منتشر شده است . هفته پیش تصاویری از این فبلت و کیس آن منتشر شد اما تا به حال اطلاعات نرم افزاری زیادی از آن بیان نشده است . امروز می خواهیم درباره قابلیت جدید نرم افزاری این فبلت با نام “نوشتن در پی دی اف ” ، همان امکانی که در کامپیوترهای شخصی وجود دارد صحبت کنیم . با آریامونز همراه باشید …
شرکت سامسونگ یک ویژگی به نام نوشتن در پی دی اف را به عنوان یک پتنت و نشان تجاری آمریکا در 30 ژوئن سال جاری میلادی ثبت کرده است . بر طبق این پتنت یک برنامه نرم افزاری کامیپوتری در اسمارت فون ها ،تبلت ها ، پخش کننده های رسانه پرتابل و کامپیوترهای دستی نیز اجرا می شود و کاربران می توانند تا اسناد پی دی افی موجود در فضای مجازی ، تصاویر و فایل ها را ذخیره کنند .
امکان نوشتن در صفحه ویژگی جدید و محبوب گلکسی نوت 5 می باشد و به کاربران امکان می دهد که در هرصفحه ای که می خواهند بنویسند و دست خط یا نوشته شان را به عنوان اسکرین شات در گالری عکس هایشان ذخیره کنند اما این نوشتن تا حدی مشکل می باشد .
برای این منظور ابتدا باید با S-Pen بنویسید سپس یک تصویر بگیرید و در آن بنویسید . اما قابلیت نوشتن در پی دی اف سامسونگ به شما امکان می دهد که به طور مستقیم در صفحه بنویسید یا نوشتن صفحه را برای انجام اکتیو کنید . می توانید در تنظیمات تابع را تیک بزنید و مستقیم در پی دی اف ها بنویسید .
اطلاع بیشتری درباره این قابلیت گلکسی نوت 5 ارائه نشده است اما فکر می کنید این ویژگی هوشمند تا چه حد کاربردی خواهد بود ؟. دو سال است که سامسونگ ، گلکسی نوت 3 را با قابلیت Smart Select عرضه کرده است .بر طبق این قابلیت کاربران می توانند متن و تصویر را با هم کلیپ بورد کنند . شرکت سامسونگ همیشه می خواهد سری گلکسی نوت را با ویژگی های کاربردی عرضه کند و قابلیت نوشتن در پی دی اف یک ویژگی کاربردی می باشد که در گلکسی نوت 5 تعبیه شده است .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم