امروز:10 فروردین 1403

اسمارت فون دو سیم کارته گلکسی Z3 با سیستم عامل تایزن سامسونگ عرضه می شود

شرکت سامسونگ سعی می کند سیستم عامل تایزن را که سیستم عامل اختصاصی سامسونگ است ، توسعه دهد . هر کاربری دوست دارد از یک گوشی یا تبلت با این سیستم عامل استفاده کند . این سیستم عامل عملکرد خوبی در بازارهای در حال توسعه داشته است . گوشی گلکسی Z1 سامسونگ بیش از نیم میلیون فروش داشته است و به احتمال زیاد در آینده ی نزدیک گوشی Z3 عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید تا تصاویر و مشخصات اسمارت فون Z3 را ببینید …

Samsung-Z3-with-Tizen-OS-3.0

تصویر سمت چپ بالا نشان می دهد که  این گوشی با مدل SM-Z300H ، با نام sumsung Z3 و با دوسیم کارت عرضه می شود . تصاویر بعدی نشان می دهد که این گوشی مجهز به فروشگاه نرم افزاری تایزن است و شبکه های اینستاگرام و آسفالت 8 روی این سیستم عامل وجود دارد .

در اسمارت فون گلکسی زد3 از پردازنده 4 هسته ای اسنپ دارگون 1.410 استفاده شده است و رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی از دیگر قابلیت های این اسمارت فون می باشد .

این گوشی دارای نمایشگر 5 اینچی اچ دی با رزولوشن 720 در 1280 عرضه می شود . دوربین اصلی آن 5 مگاپیکسل و دوربین جلویی که مختص تصاویر سلفی است 2 مگاپیکسلی است . درباره دوربین ارائه شده در این گوشی اختلافاتی وجود دارد و بعضی ها می گویند دوربین اصلی 8 و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی است .

گوشی زد3 با سیستم عامل تایزن 2.4 عرضه می شود و بعد از آن با تایزن 3 آپدیت خواهد شد . این گوشی در بنگلادش و هند فروش بالایی داشته است . به نظر شما این گوشی می تواند نظر مشتریان رده پایین بازار جهانی را هم به خود جلب کند ؟

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم