امروز:1 اردیبهشت 1403

تصاویری از اسمارت فون گلکسی اس 6 اج + با پردازنده اکسینوس منتشر شد

شایعاتی به گوش می رسد که گوشی های با نمایشگر خمیده سری نوت سامسونگ حذف می شود و به جای آن گلکسی اس 6 اج پلاس عرضه می شود . با آریامونز همراه باشید…

گلکسی نوت 5 طبق اخبار منتشر شده از پردازنده اکسینوس 7422 استفاده می کند و دارای 4 گیگابایت رم می باشد و حالا اعلام شده اسمارت فون گلکسی اس 6 اج+ نیز از پردازنده اکسینوس 7420 و رم 3 گیگابایتی استفاده می کند .

گلکسی اس 6 اج + طراحی مشابه با گوشی اس 6 اج دارد و با نمایشگر 5.7 اینچی عرضه می شود . در روزهای قبلی تصاویری از ظاهر گوشی و قاب های محافظ آن منتشر شد اما در این مطلب تصاویر گلکسی اس 6 اج + در کنار گلکسی نوت 4 قرار داده شده است .

این عکس ها با این که ماکت گوشی است اما طراحی گلکسی اس 6 اج + را بسیار واضح و دقیق نشان می دهد . هنوز مشخص نیست این فبلت چه زمانی به بازار عرضه شود اما به احتمال زیاد با گلکسی نوت 5 در تاریخ 21 مردادماه برای کاربران سامسونگ معرفی خواهد شد .

1 2 3

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم