امروز:31 فروردین 1403

تبلت میان رده گلکسی تب A پلاس سامسونگ معرفی شد

شرکت کره ای سامسونگ در سکوت خبری تبلت میان رده ای از سری A معرفی کرد . این تبلت جدید گلکسی تب A پلاس نام دارد و با یک قلم S-Pen رونمایی شد . با آریامونز همراه باشید …

این تبلت میان رده سامسونگ که با نام گلکسی تب A پلاس معرفی شده است دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی و یک قلم S-Pen می باشد . این قلم معمولا در تبلت های پرچمدار استفاده می شود . سامسونگ تبلت جدیدش را در وب سایت فرانسوی و بلژیکی خود برای فروش قرار داده و برای معرفی و رونمایی از آن هیچ کنفرانسی برگزار نکرده است .

تبلت گلکسی تب A پلاس صفحه نمایش 9.7 اینچی با رزولوشن 768*1024 پیکسل دارد ، پردازنده آن Ziilabs ZMS-08 با فرکانس 1.2 گیگاهرتز است . این تبلت دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد که با استفاده از اسلات microSD می توان حافظه را تا 128 گیگابایت افزایش داد . سیستم عامل تبلت اندروید 5.0 آبنبات چوبی  و رابطه کاربری تاچ ویز است .

رزولوشن دوربین تبلت 5 مگاپیکسل است که می تواند ویدئوهایی 720 پیکسلی ثبت کند . دوربین سلفی آن نیز 2 مگاپیکسلی است و فقط از شبکه وای فای پشتیبانی می کند .

از یک باتری 6000 میلی آمپری در این تبلت استفاده شده است و با دو رنگ مشکی و سفید با ضخامت 7.5 میلی متر عرضه می شود . قیمت  این تبلت 372 دلار اعلام شده است .

 

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم