امروز:9 فروردین 1403

مشخصات گلکسی نوت 5 منتشر شد؛ گلکسی نوت 5 بدون درگاه حافظه

امروز رندر هایی از گوشی گلکسی نوت 5 منتشر شد. این رند ها توسط @evleaks منتشر شد. اما اینک مشخصات این گوشی فبلت در توییتی توسط این فاش کننده منتشر شده است. بر طبق این توییت گوشی گلکسی نوت 5 به درگاه حافظه مجهز نخواهد بود. با آریامونز همراه باشید.

همانطور که امروز در آریامونز مشاهده کردید گوشی های گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 طی رندر هایی منتشر شدند. اما بعد از ان @evleaks از مشخصات این دو گوشی در توییتی سخن گفت. بر اساس توییت این فاش کننده صفحه نمایش این گوشی یک صفحه نمایش 5.66 اینچی خواهد بود. همچنین صفحه ی نمایش این فبلت یک صفحه نمایش QHD می باشد. تراکم پیکسل این گلکسی نوت 5 نیز مانند بقیه پرچم داران سامسونگ بالا بوده و عدد 515 پیکسل بر اینچ می باشد.

پردازندهی گلکسی نوت 5، یک پردازنده ی اگزینوس  7420 خواهد بود که دارای هشت هسته بوده و که 4 هسته ی آن با فرکانس 2.1 گیگاهرتز کار می کنند و 4 هسته ی آن با فرکانس 1.5 گیگاهرتز برای دستگاه پردازش انجام می دهند. برا اساس این اطلاعات گلکسی نوت 5 به اسلات کارت حافظه مجهز نخواهد بود و برای این که شما حافظه ی بیشتری را در دسترس داشته باشید باید هزینه ی بیشتری را صرف کنید.

دوربین گلکسی نوت 5 نیز مانند گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، 16 مگاپیکسل خواهد بود و دوربین سلفی آن نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی در مراسم ویژه ی سامسونگ در نیویورک برگزار خواهد شد و در کنار این گوشی گلکسی اس 6 اج + نیز معرفی خواهد شد.