امروز:9 فروردین 1403

آخرین تصاویر گلکسی نوت 5 به همراه گلکسی اس 6 اج منتشر شد

تا 22 مرداد ماه زمان زیادی باقی نمانده است و همه منتظر معرفی گلکسی نوت 5، فبلت جدید سامسونگ هستند. در گذشته تصاویر زیادی از این گوشی منتشر شده بود و هر روز اطلاعات ما پیرامون این گوشی بیشتر شده است. اینک تصاویر نهایی گلکسی نوت 5 منتشر شده است که تصدیق کننده تصاویر قبلی است. در کنار گلکسی نوت 5 قرار است گلکسی اس 6 اج پلاس نیز معرفی شود. با آریامونز همراه باشید.

گلکسی نوت 5 سامسونگ تا به حال شایعات زیادی را به خود دیده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته نسخه ی اصلی گوشی گلکسی نوت 5 از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند. اما نسخه دو سیمکارته ی گلکسی نوت 5 از کارت حافظه پشتیبانی می کند. حتی بعد از این اطلاعات، خبر هایی از تکذیب وجود نسخه ی دو سیمکارته منتشر شد.

علاوه بر اطلاعات بالا در مورد قلم S Pen این گوشی نیز اطلاعاتی منتشر شد. بر اساس شایعات این گوشی به قلم اس پن فشاری مجهز خواهد بود. به این صورت که شما برای این که قلم را از جای خود بیرون بیاورید نیاز به کشیدن قلم نخواهید داشت. تصاویر منتشر شده امروز نیز با توضیحات منتشر کننده ی آن ها این موضوع را تایید می کند.

چندی پیش مشخصات گلکسی نوت 5 نیز منتشر شد. گلکسی نوت 5 با صفحه نمایش 5.66 اینچ معرفی خواهد شد و به پردازنده ی اگزینوس 7420 مجهز خواهد بود. همچنین سامسونگ در این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی بهره برده است.دوربین این گوشی یک دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود. این دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز خواهد بود. همچنین دوربین سلفی این گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسلی می باشد. سیستم عامل این گوشی نیز لالی پاپ خواهد بود.

این گوشی در مراسم Unpackسامسونگ در 22 مرداد معرفی خواهد شد. در این مراسم باید منتظر محصولات جدید سامسونگ مانند گلکسی اس 6 اج+ و گلکسی تب اج نیز باشیم.با آریامونز همراه باشد.

در زیر تصاویر گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج + را مشاهده خواهید کرد. تصاویری که درای شیشه با انحنا در گوشی های می باشد به گلکسی اس 6 اج+ تعلق خواهد داشت.

 

samsung-galaxy-note-5-3 samsung-galaxy-note-5-4 samsung-galaxy-note-5-5 samsung-galaxy-note-5-6 samsung-galaxy-note-5-7 samsung-galaxy-note-5-11 samsung-galaxy-note-5-21 samsung-galaxy-note-51