امروز:30 فروردین 1403

گلکسی اس 6 اج پلاس و گلکسی نوت 5 به باتری های 3000 میلی آمپری ساعتی مجهز خواهند بود

بالاخره فردا گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی می شود. اطلاعاتی از این دو گوشی از چند ماه پیش منتشر شده است و بالاخره انتظار ها به پایان می رسد و معلوم می شود که سامسونگ چه چیزی برای معرفی دارد. شما می توانید.می توانید تصاویر متتشر شده از این دو گوشی را در این مطلب ببنید.

آنچه از گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس انتظار داریم، دو گوشی با سایز برابر و کیفیت نمایشگر QHD می باشد. همچنین بر اساس آخرین شایعات این گلکسی اس 6 اج پلاس دارای یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و گلکسی نوت 5 دارای یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. همچنین بر اساس اطلاعات @evleaks باتری گلکسی اس 6 اج پلاس تا 21 ساعت به کاربر برای مکالمه شارژدهی خواهد داشت. همچنین باتری گلکسی نوت 5 و گلکسی اس6 اج پلاس بر اساس این اطلاعات همانند هم خواهند بود و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی خواهند داشت. بر اساس اطلاعات @evleaks این دو گوشی همچنین در حالت استند بای تا 14 روز شارژ دهی خواهد کرد.

البته باید منتظر باشیم و ببنیم که سامسونگ چه چیزی برای رونمایی خواهد داشت و تمام این اطلاعات تا زمان معرفی فقط شایعه ای بیش نخواهد بود. فردا 22 مرداد زمان معرفی پرچم دار های جدید سامسونگ می باشد. با آریامونز همراه باشید.