امروز:5 اردیبهشت 1403

مقایسه ی سریع دوربین گلکسی نوت 5 ، گلکسی نوت 4 ، گلکسی اس 6 و آیفون 6 پلاس

دیروز گلکسی نوت 5 در مراسم آنپکد سامسونگ معرفی شد. این گوشی قدرتمند یک فبلت 5.7 اینچی است. آنچه در گذشته در مورد گلکسی نوت 5 منتشر شده بود به حقیقت پیوست. یک گوشی با پردازنده ی اگزینوس 7420 ، با فناوری 64 بیتی و لیتوگرافی 14 نانومنری سامسونگ و یک رم فوق قوی 4 گیگابایت DDR4 معرفی شد. این گوشی همچنان دوربین 16 مگاپیکسلی امسال سامسونگ را به همراه دارد و به همراه این دوربین یک لرزشگیر اپتیکال به کار رفته است. اما با توجه به دیر تر معرفی شدن این گوشی کیفیت این دوربین تغییر کرده است یا خیر باید این گوشی را با بقیه مقایسه کرد. ما امروز پس به صورت سریع عکس های مقایسه ی دوربین گلکسی نوت 5 با رقبا و گلکسی نوت 4 را برای شما آماده کرده ایم. با آریامونز همراه باشید.

خیلی از دوستاران گلکسی نوت منتظر معرفی گلکسی نوت 5 بوده اند که گوشی خود از گکلسی نوت 4 به این گوشی آپگرید کنید. اما اگر می خواهید ببنید که این کار ارزش دارد یا خیر باید ویژگی های مختلف آن را با هم مقایسه کنید که یکی از این ویژگی ها دوربین این گوشی است. اما چه حد دوربین گلکسی نوت از گلکسی نوت 4 بهتر است. این سوالی است که تصاویر بهتر پاسخ می دهند.

در کنار مقایسه ی گلکسی نوت 5 با گلکسی نوت 4 تصاویر گلکسی نوت 4 را با گلکسی اس 6 و آیفون 6 پلاس نیز مقایسه کرده ایم. با آریامونز همراه باشید.

عکس اپل آیفون 6 پلاس:

لینک تصویر آیفون 6 پلاس

عکس گلکسی نوت 5:

لینک تصویر گلکسی نوت 5Samsung-Galaxy-Note-5 (2)

عکس گلکسی نوت 4:

لینک تصویر گلکسی نوت 4

عکس گلکسی اس 6:

لینک تصویر گلکسی اس 6

به نظر شما کیفیت کدام بیشتر است؟ با ما در میان بگذارید.