امروز:6 اردیبهشت 1403

تصاویر گلکسی نوت 5 دو سیمکارته منتشر شد؛ بر خلاف انتظار بدون کارت حافظه

در گذشته مطالبی زیادی در مورد نسخه ی دو سیمکارته گلکسی نوت 5 منتشر شد. بر اساس شایعات گذشته سامسونگ گلکسی نوت 5 را با پشتیبانی از کارت حافظه عرضه خواهد کرد. اما اینک تصاویر جدید از گلکسی نوت 5 دو سیمکارته منتشر شده است. این تصاویر چیز دیگری را نشان می دهد. گلکسی نوت 5 دو سیمکارته بدون جایگاه کارت حافظه! با آریامونز همراه باشید.
همانطور که می دانید در شایعات پیرامون نسخه ی دو سیمکارته ی گلکسی نوت 5 بسیار شنیدیم. این گوشی بر اساس اطلاعات قرار بود با دو جایگاه سیم کارت معرفی شود که کاربر می تواند به جای سیم کارت دوم از کارت حافظه جانبی استفاده کنید.
اما تصاویر جدید امید کاربران را از بین می برد. در این تصاویر شما می توانید جایگاه دو سیم کارت را به راحتی ببنید. ممکن است که سامسونگ جایگاه دیگری برای ان در نظر گرفته باشد اما شایعات قبلی مبنی بر این که اسلات کارت حافظه درون جایگاه سیم کارت قابل استفاده است وجود نخواهد داشت.
گلکسی نوت 5 2 سیم کارته با مشخصاتی داخلی مانند گلکسی نوت 5 عرضه خواهد شد. بر این اساس گلکسی نوت 5 با پردازنده ی اگزینوس 7420 و رم 4 گیگابایت و در نسخه های 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. همچنین نمایشگر این گوشی 5.7 اینچی خواهد بود.
The-dual-SIM-version-of-the-Samsung-Galaxy-Note5 (3) The-dual-SIM-version-of-the-Samsung-Galaxy-Note5 The-dual-SIM-version-of-the-Samsung-Galaxy-Note5 (1)