امروز:7 اردیبهشت 1403

اشتباه قرار دادن قلم S Pen گلکسی نوت 5 در جای خود می تواند گوشی شما را خراب کند

گلکسی نوت 5 با فناوری جدید پیرامون قلم استایلوس عرضه شد. فناوری جدیدی که سامسونگ به کار برده است فناوری قلم فشاری است. این به این معنا می باشد که شما دیگر نیاز نیست قلم اس پن خود را از جای خود بیرون بگشید و با فشار دادن این قلم، قلم استایلوس به بیرون می آید. در گلکسی نوت 4 این قابلیت وجود نداشت اما سامسونگ امنیت بیشتری را برای استفاده از اس پن قرار داده بود. به صورتی که شما در صورتی که قلم را به صورت اشتباه در جای خود قرار می داید قلم در جای خود نمی رفت و شما مشکل گیر کردن قلم Spen  در گوشی گلکسی نوت 4 را نداشتید. اما در گلکسی نوت 5 این مکانیزم حذف شده است و شما در صورتی قلم Spen خود را به صورت اشتباه در جای خود قرار دهید ممکن است به صورت کامل مکانیزم فنری- فشاری قلم استایلوس را خراب کرده و دیگر نتوانید از آن استفاده کرده و حتی ممکن است دیگر نتوانید قلم استایلوس S Pen را از جای خود بیرون آورید. با آریامونز همراه باشید.

سامسونگ برای طراحی گلکسی نوت 5 و مکانیز فشاری این گوشی از یک سیستم فنری استفاده کرده است که شما با فشار S pen می توانید آن را بیرون بیاورید. اما مکانیزم امنیتی این این سیستم مانند گلکسی نوت 4 نبوده و پایین است و شما باید مراقب باشید که قلم استایلوس گلکسی نوت 5 را اشتباه در جای خود قرار ندهید/

این یک مشکل بزرگ است که سامسونگ به آن توجه نکرده است و همین ممکن است برای بسیاری از کاربران مشکل ساز شود.

در صورتی که شما یک گلکسی نوت 5 را خریداری کرده اید حتما مراقب باشید تا قلم استایسلوس آن را اشتباه در جای آن قرار ندهید. شما می توانید ویژگی های قلم استایلوس گلکسی نوت 5 را در ویدئویی در بخش مونز استریم آریامونز ببنید.