امروز:10 فروردین 1403

سامسونگ در حال کار بر روی گیر اس 2 برای همگام سازی با آیفون است

ساعت گیر اس 2 سامسونگ با شکلی دایره ای معرفی شد. اما این ابتدای کار نبود و سامسونگ برای ساعت جدید خود از سیستم عامل نو پای خود یعنی تایزن استفاده کرد. این سیستم عامل به خوبی با دستگاه های اندرویدی همگام می شود و شما به غیر از گوشی های سامسونگ می توانید بر روی گوشی های اندرویدی دیگر نیز از این ساعت استفاده کنید. اما با توجه به این که از تایزن بر روی این سیستم استفاده شده است امکان جدید اندروید ور ، یعنی قابلیت برقراری ارتباط با آیفون در این ساعت وجود ندارد. اما گزارش های حاکی از آن است که سامسونگ سخت در حال کار بر روی این ویژگی این ساعت هوشمند می باشد. با آریامونز همراه باشید.

به تازگی گوگل برنامه ای را برای وسایل اپل منتشر کرد که داراندگان وسایل iOS با نصب این برنامه می توانند بین دستگاه و ساعت هوشمند اندروید خود ارتباط برقرار کنند. این ویژگی برای ساعت های اندرویدی است و ربطی به ساعت گیر اس 2 که یک ساعت تایزنی است ندارد. به هر حال سامسونگ در تلاش است که این امکان را به سیستم عامل خود بیاورد و به راحتی این ساعت با دستگاه های اپلی همگام شود.

بر اساس گزارش سایت Digital Spy یک سختگوی سامسونگ این موضوع را تایید کرده است که سامسونگ در پی ایجاد راهی برای همگام سازی گیر اس 2 با آیفون می باشد اما این که این موضوع چه زمانی اتفاق بیفتد مشخص نیست و باید منتظر باشیم.

ساعت گیر اس 2 و گیر اس 2 کلاسیک دو عضو از خانواده ی گیر اس 2 می باشند. این دو ساعت هر دو ضد آب بوده و از صفحه نمایش 1.2 اینچی بهره می برند.همچنین رزولوشن نمایشگر این دو ساعت 360 در 360 پیکسل می باشد. نظر شما در مورد این دو ساعت و این امکان که ممکن است در آینده به این دو ساعت اضافه شود چیست؟ با ما در میان بگذارید.

 

اشتراک گذاری