امروز:10 فروردین 1403

با سرویس how-old مایکروسافت، سن افراد مختلف را حدس بزنید

راهکارها و وبسایت‌های زیادی راجع به سن و سال افراد وجود دارند. از تشخیص سن تا سن بیولوژیکی و زمان مرگ و … که معمولا هم جنبه سرگرمی دارند. اما حالا مایکروسافت تصمیم گرفته یکی از این وبسایت‌ها را ایجاد کند و از این نوع سرگرمی استفاده کند. ردموندی‌ها در جریان نطق اصلی خود در روز دوم  BUILD 2015 سرویس How-Old.net را رونمایی کرد. این وب سایت سن افراد را از روی تصویرشان تشخیص می‌دهد و API آن نیز در اختیار همه قرار گرفته است.
همانطور که گفته شد این سایت سن افراد را از روی تصویرشان تشخیص می‌دهد و برای امتحان کردن این سرویس کافیست تا یک تصویر واضح از خود را در وب‌سایت http://how-old.net آپلود کنید. همچنین اگر با دوربین جلوی گوشی عکس می‌گیرید حالت روتوش خودکار یا Beauty را غیرفعال کنید تا تشخیص سن با دقت بالاتری انجام شود.

مایکروسافت API این سرویس را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است تا شاهد وبسایت‎ها و اپلیکیشن‌های جذاب و جدیدی باشیم. از طریق این سرویس وب‌سایت‌ها می‌توانند تنها از روی آواتار، سن کاربران خود را متوجه شوند.

همچنین این سرویس با موتور جستجوی بینگ سینک شده است و می‌توانید سن افراد مختلف را از تصویر آن‌ها در موتور جستجوی بینگ متوجه شوید.

 

سخت بر این اعتقادم که امپراطوری بعدی جهان را گوگل بنا خواهد نهاد و من علاقه‌مندم تاریخ شکل گرفتن این امپراطوری را مکتوب کنم.