امروز:10 فروردین 1403

کارایی رژیم های غذایی چگونه است؟ ؛ رژیم های غذایی دروغی به مدت قرن ها

در بسیاری از موارد شده است که شما و یا افراد نزدیک شما برای لاغر تر شدن تلاش ها بسیاری را انجام داده اند. یکی از مواردی که برای لاغر شدن بسیار رایج است استفاده از رژیم ها غذایی می باشد. اما یک سوال همیشه ذهن را درگیر می کند که آیا این رژیم ها ی غذایی به نتیجه ی نهایی و خوب خواهد رسید؟ این سوالی است که ما در این مقاله از آریامونز در مورد آن بحث خواهیم کرد. با آریامونز همراه باشید.

برای بررسی نتایج حاصل شده از رژیم های غذایی تماما به آمار موجود رد ایالات متحده رجوع خواهیم کرد.

شاید ابتدا با خواندن عنوان به نتیجه ی کار پی برده باشید اما ما در این مقاله تماما بدون هیچ جهت گیری ای به بررسی تمام عوامل و تمام نظرات خواهیم پرداخت.

رژیم های غذایی یک چیز بسیار رایج در سراسر جهان است از این رو محققان را مجاب به بررسی رژیم های غدایی و نتایج دراز مدت ان کرده است. اگر کسی به شما بگوید رژیم غذایی نتیجه نمی دهد شما سریعا در مقابل او قرار می گیرید و می گویید من جواب گرفتم. دقیقا این چیزی است که شما را مجاب می کند که بار ها و بار ها یک رژیم غذایی را که جواب نداده است را تکرار کنید.

بسیاری از دارو ها و رژیم های غذایی در کوتاه مدت جواب می دهند و شما را به وزن دلخواهتان نزدیک می کنند اما آیا این وزن در دراز مدت باقی خواهد ماند. جواب قطعا نه می باشد. بر اساس نتایج از 100 درصد فقط 16 درصد از افراد در طی 5 سال توانسته اند وزن مناسب را نگه داری کنند و این یک شکست برای این صنعت و رژیم های غذایی می باشد.

در از چند قرن پیش تا کنون روش هایی برای کاهش وزن وجود داشته است و تا به حال بسیاری از انها در طولانی مدت شکست خورده اند اما چه چیز باعث موفقیت این رژیم ها و صنعت آن شده است؟ قطعا موضوع لاغری و این که در لاغر نشدن بسیاری خود را مسئول می دانند باعث این موضوع شده است.

اما دلیل شکست رژیم ها ی غذایی چیست؟ دلیل اصلی شکست رژیم های غذایی وجود خوراکی ها و غذاهای خوشمزه در همجا و در دسترس افراد است این در صورتی است که عزم به نخوردن آن ها در دراز مدت کاری بسیار دشوار خواهد بود.

حالا شاید شما بگویید که دیگر رژیم خوب نیست و رژیم غذایی را رها کنیم. اما در واقع چنین نیست. آن چیزی که ممکن است رژیم غذایی را موفق کند یک متعادل بودن آن رژیم و در مرحله ی بعد ورزش و تحرک است.

در حال حاضر رژیم های غذایی بسیار سنگینی وجود دارد که شما را از خوردن بسیاری از چیز ها خوب محروم می کند. قبل از شروع این رژیم شما از خود بپرسید که آیا من می توانم این رژیم را تا ابد ادامه بدهم. قطعا جواب نه می باشد و در این صورت مطمئنا رژیم غذایی مناسبی نمی باشد.

شما باید بدانید که برای این که شما سلامتی خود را افزایش دهید ورزش مهمترین بخش است و این ورزش در کنار رژیم غذایی بسیار نرمال برای کاهش وزن بسیار مناسب است.

اما باید بدانید که رژیم های غذایی در طولانی مدت فقط 16 درصد جواب خواهند داد و در کل شما باید به سلامت خود اهمیت بدهید که این موضوع فقط با ورزش قابل دسترسی خواهد بود.