امروز:7 اردیبهشت 1403

منتظر ورود سونی اکسپریا زد 3 پلاس در بازار ایران باشید

یکی از بهترین اسمارت فون های شرکت سونی که به تازگی عرضه شده است ، سونی اکسپریا زد 3 پلاس است . این اسمارت فون هنوز به بازار ایران وارد نشده است و بسیاری از افراد مشتاق خرید این گوشی هوشمند هستند .
این گوشی ارزش این را دارد که تجربه ای را با آن داشته باشیم . با آریامونز همراه باشید تا چند ویژگی را در این گوشی قدرتمند معرفی کنیم …
اگر می خواهید در سال جاری یک گوشی پرچمدار از یکی از برندهای معروف داشته باشید ، سونی اکسپریا زد 3 پلاس بهترین انتخاب است . این اسمارت فون شما را در همه کارها پشتیبانی خواهد کرد واز خریدن آن پشیمان نخواهید شد .
اکسپریا زد 3 ، 152 گرم وزن داشت اما وزن این گوشی جدیدتر با نام اکسپریا زد 3 پلاس به 144 گرم رسیده است . با وزن پایین این گوشی سبک بودن را حس کنید که یک ویژگی مثبت در آن محسوب می شود .

Sony-Xperia-Z3-plus

صفحه نمایش زد 3 پلاس بهترین LCD است که خاصیت ضد آبی دارد ، این گوشی بهترین اسمارت فون با صفحه نمایش ضد آب است .
در این گوشی ایرادهایی که در مدل های قبلی راجع به ضد آب بودن وجود داشت در این اسمارت فون کاملا برطرف شده است که با خیس شدن صفحه نمایش ، تاچ عملکرد درستی دارد.

در گوشی اکسپریا زد 3 بدنه پشت گوشی از شیشه است که کمی بالاتر از فلز و قاب گوشی است ، وقتی این گوشی روی سطح صاف و کمی شیب دار قرار گیرد خاصیت لغزندگی پیدا می کند اما در گوشی زد 3 پلاس این مشکل حل شده و قاب فلزی دور گوشی بالاتر از سطح شیشه ای آن است .
اگر این گوشی را در دست بگیرید به هیچ وجه احساس خستگی نمی کنید و حتی اگر روی سطح صاف و شیب دار نیز قرار گیرد لیز نخواهد خورد .
دوربین جلو و دوربین پشت گوشی زد 3 پلاس نسبت به مدل های قبلی ارتقا یافته است و این امکان را به شما می دهد که تصاویری با کیفیت و وضوح تصویر بالاتر داشته باشید .
این گوشی در رنگ های مسی ، مشکی و سفید در دسترس شما قرار خواهد گرفت که رنگ مسی این گوشی بسیار جذاب و شیک است .
این اسمارت فون فوق العاده هنوز وارد بازار ایران نشده است و نمایندگی سونی در ایران اعلام کرده است که این گوشی به صورت دو سیم کارته بعد از ماه مبارک رمضان وارد بازار خواهد شد .
باتوجه به تغییرات نرخ ارز قیمت آینده این گوشی مشخص نیست اما در حال حاضر با این قیمت دلار ، این گوشی برای کاربران به قیمت دو میلیون تومان تمام خواهد شد.
اگر ارز در همین حدود باقی بماند ماه آینده نیز به همین قیمت به بازار ایران وارد خواهد شد و منتظر قیمت نجومی نباشید .

منتظر عرضه این گوشی در بازار ایران باشید .

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم