امروز:1 اردیبهشت 1403

اپل به دنبال استفاده از محتوای 4K سونی در سرویس هایش می باشد

شرکت بزرگ اپل در سال 2013 از شرکت سونی مجوز گرفته است که از محتوای این شرکت استفاده کند و این اسناد توسط ویکی لیکس از شرکت سونی فاش شده است .
این قرار داد بین شرکت سونی و اپل توسط ادی کیو ،قائم مقام مدیرعامل در زمینه نرم افزار ها و سرویس های امنیتی به امضا رسیده است و اپل مجوز دارد که روی محتوای 4K سونی کار کند .
اپل حق دارد که از محتوای 4K سونی فقط برای آزمایش برنامه هایش استفاده کند و حق فروش محتوای 4K سونی را ندارد . این شرکت تا به حال از این محتوای سونی برای آزمایش و استفاده در VOD (ویدیو بر پایه تقاضا) و پایه‌ی سیستم سرگرمی خانگی استفاده کرده است .
حالا اپل روی این محتوای سونی آزمایش های لازم را انجام داده است و قصد دارد قرار داد دیگری با سونی ببندد تا به این شرکت امکان داده شود محتوای 4K سونی را از طریق سرویس هایش بفروشد ، البته سرویس مد نظر اپل که می خواهد از این محتوای سونی استفاده کند سرویس iTunes است .

مدتی است که اپل به دنبال تولید تلویزیون های هوشمند است و شاید قصد دارد از این محتوا در تلویزیون هایش استفاده کند . دو سال است که اپل همچنان روی آزمایش محتوای 4K سونی کار می کند و دقیقا مشخص نیست که از این محتوا چگونه و در کجا می خواهد استفاده کند.

من فرشته آقامیری هستم . کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات دارم . علاقه زیادی به تازه های موبایل و تکنولوژی دارم و در زمینه تولید محتوا کار می کنم ... امیدوارم مطالب خوبی را برایتان تهیه کنم