امروز:10 فروردین 1403

گوشی اکسپریا زد 5 کامپکت پریمیوم با رم 4 گیگابایت و وضوح فول اچ دی در ژاپن عرضه خواهد شد

سونی در نمایشگاه IFa 2015 از گوشی جدید خود یعنی اکسپریا زد 5 پرده برداشت. این گوشی در سه مدل عرضه شد و مدل جدید و با نام جدید این گوشی اکسپریا زد 5 پریمیوم بود. این گوشی درارای سخت افزاری همانند اکسپریا زد 5 بوده اما از نظر نمایشگر با این گوشی متفاوت بود. هم از نظر سایز نمایشگر هم از وضوح نمایشگر. وضوح نمایشگر این گوشی 4k بوده و اولین گوشی با این وضوح در جهان می باشد. نسخه ی دیگر این گوشی اکسپریا زد 5 کامپکت می باشد که با سایز 4.6 اینچ معرفی شد. اینک گزارش ها حاکی از آن است که در ژاپن نسخه ی دیگری نیز عرضه خواهد شد. نام این مدل اکسپریا زد 5 کامپکت پریمیوم خواهد بود. این گوش با سایز همانند اکسپریا زد 5 کامپکت عرضه شده ولی زرولوشن نمایشگر آن Full HD خواهد بود. با آریامونز همراه باشید.

بر اساس گزارش های رسیده این گوشی جدید با نام اکسپریا زد 5 کامپکت پریمیوم عرضه خواهد شد. این گوشی یک گوشی با صفحه نمایش 4.6 اینچی و رزولوشن فول اچ دی خواهد بود. همچنین رم این گوشی از 2 گیگابایت به 4 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است و باتری این گوشی یک باتری 2900 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

اکسپریا زد 5 کامپکت با رم 2 گیگابایت و باتری 2700 میلی آمپری عرضه شده بود. هنوز در مورد قیمت و زمان آن عرضه  صحبتی به میان نیامده است. اما بر اساس گزارش رسیده این گوشی از طریق یکی از اپراتور های ژاپن قابل خریداری است.